wtorek, 19 marca 2013

Pierś w cieście francuskim

Dobry cycek nie jest zły, prawda Panowie? Ten kurzy też. Drób nie jest moim ulubionym mięsem, jednak ze względu na duże możliwości przygotowania różnych dań i krótki czas przyrządzania, często gości na naszym stole. A już najczęściej w postaci piersi w sosie z ryżem lub ziemniaczkami. Tym razem trochę inaczej, bo w cieście i z sałatką.


Skład:
1 podwójna pierś kurczaka
1 opakowanie ciasta francuskiego
kilka suszonych pomidorów
garść oliwek
suszona bazylia
2 garści startego sera żółtego
sól, pieprz

Przygotowanie:
Pierś kroimy na dwie połówki i delikatnie solimy i pieprzymy. Ciasto przekrawamy na pół i obie części nacinamy z dwóch stron na brzegach jak na zdjęciu. Układamy na cieście połówkę piersi, posypujemy pokrojonymi w paski pomidorami i pokrojonymi w plasterki oliwki. Posypujemy żółtym serem i bazylią. Zawijamy ponacinane brzegi. Jeśli ktoś posiada odrobinę zdolności to może ułożyć ładny warkocz, ja niestety mam dwie lewe ręce i widzicie co mi wyszło J. Pieczemy 20 min w 180oC.


Zając

8 komentarzy:

  1. Kolejny fajny blog - będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smaka narobiłaś :P
    ogólnie b.ładny blog :)
    Zapraszam do siebie :)
    JUz obserwuje liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne danie, bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być smaczne, aż ślinka cieknie. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ledwie wlazłam a już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Moja siostra robiła kiedyś pierś w cieście francuskim ale z pieczarkami i serem i też była dobra :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra :) Cos dla mnie, bo jestem fanka kombinacji z ciastem francuskim. Ja dziś zawijam w nim szpinak :)
    Będę tu zagladać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudownie, osobiście uwielbiam ciasto francuskie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...