czwartek, 27 września 2012

Twarożek z papryką i oliwkami

Twarożek granulowany, tzw. wiejski dawniej jadałam głównie na słodko. Truskawkowy dżemik mamusi i było ekstra. Na studiach jak to na studiach, różnych nawyków człowiek nabiera, więc pod wpływem Kaczki  zaczęłam jadać go prawie zawsze z pomidorem i cebulką albo szczypiorkiem. W sumie ta wersja była ok, ale dziś jakoś nie miałam ochoty na cebulową woń, która zazwyczaj jednak się ciągnie za człowiekiem i żadne gumy i 10-krotne mycie zębów nie pomagają. W porze późnego śniadania zajrzałam do lodówki i powstało takie oto coś.

Składniki:
200g serka granulowanego
pół czerwonej papryki
6 oliwek
pół łyżeczki przyprawy włoskiej

Wykonanie:
Dziecinnie prosta sprawa. Serek wrzucamy do miseczki, paprykę kroimy w prostokąciki, oliwki w plasterki, dodajemy przyprawę, mieszamy i już. Wcinamy. Ja popycham chlebkiem z masłem, bo jestem chlebożercą, ale jeśli ktoś jest mniej pojemny lub stara się jeść dietetycznie można wcinać bez zapychacza.



Zając

2 komentarze:

  1. Też często robię sobie serek wiejski z oliwkami... Tylko zamiast papryki dodaję suszone pomidory - polecam ten wariant :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...