środa, 22 sierpnia 2012

Roladki z suszonymi pomidorami i mozzarellą


Pierdoły z Kaczką tu wrzucamy a porządnego obiadu nie ma kto ugotować, więc w końcu jakiś konkretny kawałek mięska zapodam. Pewnie prawdziwi mężczyźni uznający tylko i wyłącznie schabowego będą ze mną polemizować, ale przetestowałam to i mój chłop po skonsumowaniu powiedział „dobre było”. Może nie jest najbardziej obiektywnym konsumentem, ale jak coś jest do dupy to raczej się z tym nie kryje. Robiłam faszerowane kieszonki z piersi, ale jakoś roladki bardziej przypadły nam do gustu.
 







Potrzebujemy:
podwójna pierś z kurczaka
kilka suszonych pomidorów (ja użyłam ze słoika, w oleju)
1 szt. mozzarelli
sól, pieprz
wykałaczki


Sposób przygotowania:
Cycka kroimy jak na kotlety i cienko rozbijamy starając się nie porwać, a następnie solimy i pieprzymy. Mozzarelkę i pomidorki kroimy w paski i układamy na rozklepanym kotlecie. Całość zawijamy i spinamy wykałaczką, a jak trzeba to nawet i dwoma, tylko uprzedźmy o nich naszych konsumentów. Roladki smażymy po kilka minut z każdej strony, a następnie dusimy pod przykrywką na małym ogniu, żeby doszły w środku.

Dobre rady:
Kotlety najlepiej rozbijać przez folię spożywczą lub torebkę foliową. Dzięki temu nie zachlapiemy siebie i wszystkiego wokół. Poza tym kotlety nie będą się rwały i możemy je rozbić cieniej.

2 komentarze:

  1. suszone pomidory i mozzarella - pycha! na niedziele szykuje obiad, chyba juz wiem, co podamm!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...